Počet záznamov: 1
Informačné zdroje a skúsenosti z praxe pri tvorbe podnikového marketingového informačného systému (MRIS)
Názov Informačné zdroje a skúsenosti z praxe pri tvorbe podnikového marketingového informačného systému (MRIS) Preklad názvu Information Sources and Practical Experience in the Development of Corporate Marketing Information System Autorské údaje Vojtech Kollár, Ladislav Faith Autor Kollár Vojtech EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Spoluautori Faith Ladislav EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Zdrojový dokument Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manažment. Roč. 13, č. 1 (april 2017), s. 41-52. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2017. ISSN 1337-2955 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá stratégia marketingová * systémy informačné manažérske * systémy integrované manažérske * zdroje informačné elektronické Anotácia Hlavná úloha podnikového Marketingového informačného systému. Štruktúra podnikového Marketingového informačného systému. Externé zdroje – konzultačné spoločnosti a prieskumné agentúry. Podporné systémy marketingového rozhodovania a analýzy dát. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00188-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2017: 1-2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 859.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1