Počet záznamov: 1  

Informačné zdroje a skúsenosti z praxe pri tvorbe podnikového marketingového informačného systému (MRIS)

  1. Názov Informačné zdroje a skúsenosti z praxe pri tvorbe podnikového marketingového informačného systému (MRIS)
    Preklad názvuInformation Sources and Practical Experience in the Development of Corporate Marketing Information System
    Autorské údajeVojtech Kollár, Ladislav Faith
    Autor Kollár Vojtech EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Spoluautori Faith Ladislav EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manažment. Roč. 13, č. 1 (april 2017), s. 41-52. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2017. ISSN 1337-2955
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá stratégia marketingová * systémy informačné manažérske * systémy integrované manažérske * zdroje informačné elektronické
    AnotáciaHlavná úloha podnikového Marketingového informačného systému. Štruktúra podnikového Marketingového informačného systému. Externé zdroje – konzultačné spoločnosti a prieskumné agentúry. Podporné systémy marketingového rozhodovania a analýzy dát.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00188-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2017: 1-2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti859.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.