Počet záznamov: 1  

Analýza vnímania vybraných nástrojov emarketingu firmami z prostredia MSP

  1. Názov Analýza vnímania vybraných nástrojov emarketingu firmami z prostredia MSP
    Súbežný názovPerception analysis of the selected emarketing tools from the point of view of SMEs
    Autorské údajeFrantišek Pollák
    Autor Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Zdrojový dokument Marketing management II. : zborník vedeckých prác. S. 45-51 CD-ROM. - Prešov : Bookman, 2013 / Dorčák Peter ; Pollák František ; Delina Radoslav ; Soviar Jakub. ISBN 978-80-89568-91-8
    PoznámkyVEGA 1/1338/12
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 02245-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.