Počet záznamov: 1
Analytický pohľad na celebrity marketing realizovaný prostredníctvom virtuálnych sociálnych sietí
Názov Analytický pohľad na celebrity marketing realizovaný prostredníctvom virtuálnych sociálnych sietí Súbežný názov Analytical view on celebrity marketing realized trough virtual social networks Autorské údaje František Pollák Autor Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Zdrojový dokument Nové a súčasné trendy v marketingu : zborník vedeckých prác. S. 78-85 CD-ROM. - Prešov : Bookman, 2014 / Dorčák Peter ; Pollák František ; Delina Radoslav ; Štrach Pavel. ISBN 978-80-8165-045-1 Poznámky VEGA 1/0145/14 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 02004-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1