Počet záznamov: 1  

Analytický pohľad na celebrity marketing realizovaný prostredníctvom virtuálnych sociálnych sietí

  1. Názov Analytický pohľad na celebrity marketing realizovaný prostredníctvom virtuálnych sociálnych sietí
    Súbežný názovAnalytical view on celebrity marketing realized trough virtual social networks
    Autorské údajeFrantišek Pollák
    Autor Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Zdrojový dokument Nové a súčasné trendy v marketingu : zborník vedeckých prác. S. 78-85 CD-ROM. - Prešov : Bookman, 2014 / Dorčák Peter ; Pollák František ; Delina Radoslav ; Štrach Pavel. ISBN 978-80-8165-045-1
    PoznámkyVEGA 1/0145/14
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 02004-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.