Počet záznamov: 1
Meno školy ako značka
Názov Meno školy ako značka Súbežný názov School name as a brand Autorské údaje Slávka Gracová Autor Gracová Slávka Zdrojový dokument Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016. S. 28-37 online. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016 / Jurišová Vladimíra ; Klementis Martin ; Radošinská Jana ; Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8105-839-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá školy vysoké * univerzity * imidž * značky * značky kvality Anotácia Ak chce vedenie školy získať tých najlepších študentov, zamestnať kvalitných pedagógov, ak chce, aby škola mala pozitívny imidž v očiach verejnosti, musí budovať povesť školy, jej imidž a dobré meno na podobných základoch a podobnými nástrojmi ako sa buduje povesť a imidž iných značiek. V príspevku sa autorka venuje problematike značky, prvkom, ktoré ju tvoria a všetky všeobecné informácie následne aplikuje na univerzitu, konkrétne na Fakultu masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1