Počet záznamov: 1  

Názov značky - základný prvok budovania značky

  1. Názov Názov značky - základný prvok budovania značky
    Súbežný názovBrand name - basic element of branding
    Autorské údajeVladimíra Jurišová
    Autor Jurišová Vladimíra
    Zdrojový dokument Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016. S. 46-52 online. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016 / Jurišová Vladimíra ; Klementis Martin ; Radošinská Jana ; Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8105-839-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá značky * značky výrobkov * budovanie značky * známky ochranné
    AnotáciaNázov značky – základný prvok úspešného brandingu. Typy názvov značiek. Zásady tvorby dobrého názvu značky. Vlastnosti vhodného názvu značky. Názov a ochranná známka.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.