Počet záznamov: 1  

Support Options for Customer Relationship Management

  1. Názov Support Options for Customer Relationship Management
    Preklad názvuMožnosti podpory riadenia vzťahov so zákazníkmi
    Autorské údajeMagdaléna Cárachová
    Autor Cárachová Magdaléna EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Zdrojový dokument Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. Roč. 15, č. 1 (2017), s. 5-16 online. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2017. ISSN 1339-987X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * spokojnosť zákazníkov * systémy informačné * systémy komunikačné * konkurencia
    AnotáciaÚspech spoločnosti určujú zákazníci, ich spokojnosť s produktmi danej firmy, ich spokojnosť s prístupom k nim a ich ochota sa k firme vracať. Preto musí každá firma venovať zákazníkom zodpovedajúcu pozornosť a čas. Spoločnosti sa v súčasnosti stále viacej orientujú na budovanie, rozvoj a efektívne riadenie vzťahov so svojimi zákazníkmi. Jednou z príčin zvýšenej orientácie na kvalitné uspokojovanie potrieb zákazníkov bola zmena charakteru konkurenčného prostredia v 90. rokoch a aj dôsledok rozvoja informačných a komunikačných technológií. Nástup internetu posilnil konkurenciu. Jednou z ciest, ako sa podnik môže odlíšiť od konkurencie je dokonalé porozumenie jednotlivým zákazníkom a ich potrebám, osobný prístup a vynikajúca úroveň služieb. Softvérovým nástrojom umožňujúcim a podporujúcim riadenie vzťahov je CRM (Customer Relationship Management) systém. Jeho úspešná implementácia je základom pre prácu so zákazníkmi vo väčšine spoločností. Takýto systém umožňuje komplexne pokryť všetky procesy týkajúce sa zákazníka.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00180-001, online
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2017: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF408.8 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.