Počet záznamov: 1  

Effective brand communication through social networks

  1. Názov Effective brand communication through social networks
    Autorské údajeJaroslav Bednárik, Bronislava Čapkovičová
    Autor Bednárik Jaroslav
    Spoluautori Čapkovičová Bronislava
    Zdrojový dokument Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016. S. 69-78 online. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016 / Jurišová Vladimíra ; Klementis Martin ; Radošinská Jana ; Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8105-839-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá značky * značky výrobkov * produkty * komunikácia * spoločnosti * spotrebitelia * médiá sociálne * siete sociálne
    AnotáciaEfektívna komunikácia značiek prostredníctvom sociálnych sietí. Sociálne médiá umožňujú spoločnostiam získať si trhové skupiny za nižšie ceny. Príspevok osvetľuje jednotlivé kroky, ktoré značky musia sledovať, aby boli schopné vybudovať si silné meno na sociálnych médiách. Prípadová štúdia vybraných značiek a ich komunikácie v online priestore.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.