Počet záznamov: 1
Marketing a e-Business
Názov Marketing a e-Business : vysokoškolská učebnica[elektronický zdroj] Autorské údaje Peter Dorčák, František Pollák, recenzenti: Radovan Bačík, Martina Ferencová Autor Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Spoluautori Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Ďalší autori Bačík Radovan (Recenzent) Ferencová Martina (Recenzent) Vydavateľské údaje Prešov : Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity , 2010. - online [81 s., 4,05 AH] Vydanie 1. vyd. ISBN 978-80-555-0137-6 Druh dokumentu učebnice Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing elektronický * podnikanie elektronické * obchod elektronický * internet * reklama * aukcie Kategória EPC Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 01800-001, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.1 MB z IP adresy SEK po prihlásení elektronická kniha
Počet záznamov: 1