Počet záznamov: 1  

Marketing a e-Business

  1. Názov Marketing a e-Business : vysokoškolská učebnica[elektronický zdroj]
    Autorské údajePeter Dorčák, František Pollák, recenzenti: Radovan Bačík, Martina Ferencová
    Autor Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Spoluautori Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Ďalší autori Bačík Radovan (Recenzent)
    Ferencová Martina (Recenzent)
    Vydavateľské údajePrešov : Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity , 2010. - online [81 s., 4,05 AH]
    Vydanie1. vyd.
    ISBN978-80-555-0137-6
    Druh dokumentuučebnice
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing elektronický * podnikanie elektronické * obchod elektronický * internet * reklama * aukcie
    Kategória EPCVysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01800-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.1 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    elektronická kniha

    elektronická kniha

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.