Počet záznamov: 1  

Vplyv environmentálneho označovania produktov na spotrebiteľov

  1. Názov Vplyv environmentálneho označovania produktov na spotrebiteľov
    Súbežný názovImpact of environmental product labeling for consumers
    Autorské údajeRenáta Miklenčičová
    Autor Miklenčičová Renáta
    Zdrojový dokument Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016. S. 113-120 online. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016 / Jurišová Vladimíra ; Klementis Martin ; Radošinská Jana ; Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8105-839-4
    PoznámkyRes. angl., slov. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá certifikácia * produkty environmentálne * označovanie tovarov * ecolabelling * spotrebitelia
    AnotáciaEnvironmentálne označovanie produktov. Typy environmentálneho označovania - typ I, II, III. Výsledky prieskumu zameraného na vplyv environmentálneho označenia produktov.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1