Počet záznamov: 1  

Tvorba brandu tam, kde sú zákazníci. Na internete

  1. Názov Tvorba brandu tam, kde sú zákazníci. Na internete
    Súbežný názovBuiding brand there, where are the customers. On the internet
    Autorské údajeJana Šmotláková
    Autor Šmotláková Jana
    Zdrojový dokument Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016. S. 142-149 online. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016 / Jurišová Vladimíra ; Klementis Martin ; Radošinská Jana ; Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8105-839-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá budovanie značky * internet * marketing elektronický * zákazníci
    AnotáciaÚspešné firmy, ktoré chcú budovať silnú značku pomocou úspešného brandingu a dostať sa do povedomia zákazníkov, musia byť na internete. Podľa štatistík a prieskumov z Consumer Barometer od spoločnosti Google vyplýva, že kľúčový pre branding je práve internet. Väčšina mladých ľudí je denne online. Online marketingová kampaň spoločnosti Hamé taktiež dokazuje výrazný vplyv internetu na tvorbu brandu a povedomia o značke, ako aj o ich novom produkte.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.