Počet záznamov: 1  

Stratégie implantácie distributéra v maloobchode

  1. Názov Stratégie implantácie distributéra v maloobchode : dizertačná práca
    Autorské údajeMarian Toman, školiteľ: Pavol Kita
    Autor Toman Marian EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ďalší autori Kita Pavol (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2017. - 132 s.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.37 - Maloobchod
    Heslá distribúcia * maloobchod * marketing * stratégia marketingová * predajne * lokalizácia * spotrebitelia
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra895731

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce9 MBz IP adresy EU po prihlásení
    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    895731SEKČasopisecká študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.