Počet záznamov: 1  

Mobilný marketing a jeho vzťah k ostatným nástrojom digitálneho marketingového mixu

  1. Názov Mobilný marketing a jeho vzťah k ostatným nástrojom digitálneho marketingového mixu : diplomová práca
    Autorské údajeMonika Stúpalová, školiteľ: Andrej Miklošík
    Autor Stúpalová Monika
    Ďalší autori Miklošík Andrej (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2017. - 85 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra896769

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.9 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.