Počet záznamov: 1  

Detské spotrebiteľské súťaže a ich vplyv na nákupné správanie rodiny

  1. Názov Detské spotrebiteľské súťaže a ich vplyv na nákupné správanie rodiny : diplomová práca
    Autorské údajeNikoleta Szabóová, školiteľ: Dagmar Klepochová
    Autor Szabóová Nikoleta
    Ďalší autori Klepochová Dagmar (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2017. - 79 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra896772

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce3.7 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.