Počet záznamov: 1  

Marketing uvedenia nového produktu na trh EÚ

  1. Názov Marketing uvedenia nového produktu na trh EÚ : diplomová práca
    Autorské údajeDušan Mokrohajský, školiteľ: Vítězslav Balhar
    Autor Mokrohajský Dušan
    Ďalší autori Balhar Vítězslav Jr. (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2017. - 70 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra896740

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha59.3 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce478.2 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.