Počet záznamov: 1
Vplyv marketingovej komunikácie na nákupné správanie na trhu potravín
Názov Vplyv marketingovej komunikácie na nákupné správanie na trhu potravín : diplomová práca Autorské údaje Lenka Pajerchinová, školiteľ: Dagmar Lesáková Autor Pajerchinová Lenka Ďalší autori Lesáková Dagmar (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2017. - 78 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 896748
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.8 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1