Počet záznamov: 1  

Vplyv marketingovej komunikácie na nákupné správanie na trhu potravín

  1. Názov Vplyv marketingovej komunikácie na nákupné správanie na trhu potravín : diplomová práca
    Autorské údajeLenka Pajerchinová, školiteľ: Dagmar Lesáková
    Autor Pajerchinová Lenka
    Ďalší autori Lesáková Dagmar (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2017. - 78 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra896748

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.8 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.