Počet záznamov: 1  

Prvé herné komerčné subjekty na Slovensku

  1. Názov Prvé herné komerčné subjekty na Slovensku
    Súbežný názovFirst game market subjects in Slovakia
    Autorské údajeSilvester Buček
    Autor Buček Silvester
    Zdrojový dokument Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016. S. 194-208 online. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016 / Jurišová Vladimíra ; Klementis Martin ; Radošinská Jana ; Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8105-839-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá trhy * médiá * hry * digitalizácia * hry hazardné * Slovensko
    AnotáciaVznik prvých spoločností distribuujúcich digitálne hry na území Slovenska (resp. Československa) po zmene režimu v roku 1989 a prekážky, ktorým tieto subjekty museli čeliť. Hlavným zdrojom práce sú časopisy o digitálnych hrách a rozhovory s troma aktérmi na vznikajúcom video hernom trhu. Text popisuje tri fázy vývoja od roku 1989 približne do roku 1996. V tejto perióde dochádza k prvému licencovaniu prostredníctvom klubov a časopisov (1. fáza), k vzniku prvých obchodov (2. fáza) a k "otvoreniu sa" zahraničnému trhu (3. fáza). V závere porovnáva vznikajúci trh s digitálnymi hrami so zmenami, ktoré po revolúcii nastali na trhoch s ostatnými médiami.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.