Počet záznamov: 1
Erb súčasnosti - brand
- NázovVydavateľské údaje
Názov Erb súčasnosti - brand Súbežný názov Nowdays coat of arms - brand Autorské údaje Andrej Kóňa Autor Kóňa Andrej Zdrojový dokument Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016. S. 338-344 online. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016 / Jurišová Vladimíra ; Klementis Martin ; Radošinská Jana ; Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8105-839-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá komunikácia * história * heraldika * značky * logo * prezentácia Anotácia Príspevok pojednáva o komparácii erbu a brandu. Je dôležité poukázať na historický vývoj komunikácie, aby sa poukázalo na následné prvky brandu a prvky erbu. Erb bol prezentačným prvkom rytierov a šľachty. V súčasnosti brand má veľmi podobné znaky ako erb a tiež slúži na prezentovanie. Prečo vznikli tieto prezentačné a komunikačné prvky v jednotlivých dobách, na čo slúžili a prečo sú podobné minimálne z pohľadu historického hľadiska, vysvetľuje a objasňuje tento príspevok. Báza dát ČLÁNKY
článok
Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR , 2015. - 187 s.Druh dokumentutabuľkyJazyk dokumentuslovenčinaKrajina vydaniaSlovenská republikaSystematika31 - Štatistika
Počet záznamov: 1