Počet záznamov: 1  

Erb súčasnosti - brand

  1. Názov Erb súčasnosti - brand
    Súbežný názovNowdays coat of arms - brand
    Autorské údajeAndrej Kóňa
    Autor Kóňa Andrej
    Zdrojový dokument Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016. S. 338-344 online. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016 / Jurišová Vladimíra ; Klementis Martin ; Radošinská Jana ; Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8105-839-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá komunikácia * história * heraldika * značky * logo * prezentácia
    AnotáciaPríspevok pojednáva o komparácii erbu a brandu. Je dôležité poukázať na historický vývoj komunikácie, aby sa poukázalo na následné prvky brandu a prvky erbu. Erb bol prezentačným prvkom rytierov a šľachty. V súčasnosti brand má veľmi podobné znaky ako erb a tiež slúži na prezentovanie. Prečo vznikli tieto prezentačné a komunikačné prvky v jednotlivých dobách, na čo slúžili a prečo sú podobné minimálne z pohľadu historického hľadiska, vysvetľuje a objasňuje tento príspevok.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.