Počet záznamov: 1  

The Measurement of product placement

  1. Názov The Measurement of product placement
    Autorské údajeVratislav Kozák, Karel Barinka
    Autor Kozák Vratislav
    Spoluautori Barinka Karel
    Zdrojový dokument Economic annals-XXI. Vol. 161, no. 9-10 (2016), pp. 66-70. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2016. ISSN 1728-6239
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaUkrajina
    Heslá umiestňovanie produktov * propagácia priama * marketing * nástroje marketingové * stratégia marketingová * médiá * reklama * meranie * efektívnosť
    AnotáciaUmiestňovanie produktov možno definovať ako využitie skutočného produktu alebo služby priamo v audiovizuálnych dielach za jasne zmluvne dohodnutých podmienok. Metodika merania efektívnosti finančných prostriedkov investovaných do umiestňovania produktov v audiovizuálnych dielach.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2016: 9-10

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF464.5 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.