Počet záznamov: 1  

ABC analýza ako nástroj marketingovej stratégie podniku

  1. Názov ABC analýza ako nástroj marketingovej stratégie podniku
    Autorské údajeNaqibullah Daneshjo
    Autor Daneshjo Naqibullah EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokumentAutomatizácia a riadenie v teórii a praxi ARTEP 2017 : 11. ročník konferencie odborníkov z univerzít, vysokých škôl a praxe: 15.-17. február 2017, Stará Lesná. S. [1-5]. - Košice : Technická univerzita v Košiciach, 2017 ; Automatizácia a riadenie v teórii a praxi ARTEP 2017 odborná konferencia / Šeminský Jaroslav ; Hrehová Stella. ISBN 978-80-553-3075-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing * stratégia marketingová * metóda ABC * manažment produktový * riadenie vzťahov so zákazníkmi * prostredie konkurenčné
    AnotáciaVyužitie marketingu v procese zložitého a neustále sa meniaceho trhového prostredia. Význam strategického marketingu najmä snaha o úspešné uplatnenie sa firiem v konkurenčnom prostredí.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00231-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti4.1 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.