Počet záznamov: 1  

Nové trendy v marketingovej komunikácii a ich využitie vo vybranom podniku

  1. Názov Nové trendy v marketingovej komunikácii a ich využitie vo vybranom podniku : diplomová práca
    Autorské údajePatrícia Hažlinská, školiteľ: Barbora Gontkovičová
    Autor Hažlinská Patrícia
    Ďalší autori Gontkovičová Barbora (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania
    Vydavateľské údajeKošice, 2017. - 78 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra898038

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.6 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.