Počet záznamov: 1  

Marketingový výskum ako podpora marketingového manažmentu

  1. Názov Marketingový výskum ako podpora marketingového manažmentu : diplomová práca
    Autorské údajeDaniela Obrochtová, školiteľ: Naqibullah Daneshjo
    Autor Obrochtová Daniela
    Ďalší autori Daneshjo Naqibullah (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania
    Vydavateľské údajeKošice, 2017. - 70 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra898055

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.8 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.