Počet záznamov: 1  

Možnosti využívania vybraných nástrojov marketingového mixu na zvýšenie podpory predaja v potravinárskom podniku

  1. Názov Možnosti využívania vybraných nástrojov marketingového mixu na zvýšenie podpory predaja v potravinárskom podniku : bakalárska práca
    Autorské údajeIvan Bartek, školiteľ: Martin Mucha
    Autor Bartek Ivan
    Ďalší autori Mucha Martin (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania
    Vydavateľské údajeKošice, 2017. - 49 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra897513

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha180 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.2 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.