Počet záznamov: 1  

Sociálne siete ako nástroj marketingovej komunikácie v konkrétnom podniku

  1. Názov Sociálne siete ako nástroj marketingovej komunikácie v konkrétnom podniku : bakalárska práca
    Autorské údajeTomáš Lehocký, školiteľ: Rastislav Ručinský
    Autor Lehocký Tomáš
    Ďalší autori Ručinský Rastislav (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania
    Vydavateľské údajeKošice, 2017. - 50 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra897524

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce8.5 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.