Počet záznamov: 1
Sociálne siete ako nástroj marketingovej komunikácie v konkrétnom podniku
Názov Sociálne siete ako nástroj marketingovej komunikácie v konkrétnom podniku : bakalárska práca Autorské údaje Tomáš Lehocký, školiteľ: Rastislav Ručinský Autor Lehocký Tomáš Ďalší autori Ručinský Rastislav (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania Vydavateľské údaje Košice, 2017. - 50 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 897524
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 8.5 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1