Počet záznamov: 1  

Neuromarketing a jeho využitie v praxi

  1. Názov Neuromarketing a jeho využitie v praxi : bakalárska práca
    Autorské údajeLýdia Licková, školiteľ: Jana Naščáková
    Autor Licková Lýdia
    Ďalší autori Naščáková Jana (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania
    Vydavateľské údajeKošice, 2017. - 46 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra897525

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce982.8 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.