Počet záznamov: 1  

Návrh marketingového komunikačného mixu pre vybraný podnik s využitím progresívnych metód propagácie

  1. Názov Návrh marketingového komunikačného mixu pre vybraný podnik s využitím progresívnych metód propagácie : bakalárska práca
    Autorské údajeKristína Babjaková, školiteľ: Peter Šinský
    Autor Babjaková Kristína
    Ďalší autori Šinský Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra manažmentu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2017. - 57 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra898363

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha259.6 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce2.2 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.