Počet záznamov: 1
Odbytové stratégie špecifických foriem marketingovej komunikácie
Názov Odbytové stratégie špecifických foriem marketingovej komunikácie : diplomová práca Autorské údaje Ondrej Michalička, školiteľ: Dana Hrušovská Autor Michalička Ondrej Ďalší autori Hrušovská Dana (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska Vydavateľské údaje Bratislava, 2017. - 67 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 897592
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 944.4 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 1.1 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1