Počet záznamov: 1
Medzinárodná marketingová stratégia v rozvojových krajinách
Názov Medzinárodná marketingová stratégia v rozvojových krajinách : bakalárska práca Autorské údaje Martin Sirotka, školiteľ: Simona Škorvagová Autor Sirotka Martin Ďalší autori Škorvagová Simona (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu Vydavateľské údaje Bratislava, 2017. - 54 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 896367 Dostupnosť Autor súhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny po uplynutí 3 rokov od podpísania zmluvy.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 733.6 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 2 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1