Počet záznamov: 1  

Medzinárodná marketingová stratégia v rozvojových krajinách

  1. Názov Medzinárodná marketingová stratégia v rozvojových krajinách : bakalárska práca
    Autorské údajeMartin Sirotka, školiteľ: Simona Škorvagová
    Autor Sirotka Martin
    Ďalší autori Škorvagová Simona (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2017. - 54 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra896367
    DostupnosťAutor súhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny po uplynutí 3 rokov od podpísania zmluvy.

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha733.6 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce2 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.