Počet záznamov: 1  

Tvorba franchisingového modelu v elektronickom obchode ako významná súčasť medzinárodného podnikania

  1. Názov Tvorba franchisingového modelu v elektronickom obchode ako významná súčasť medzinárodného podnikania : bakalárska práca
    Autorské údajeKristián Kováč, školiteľ: Jozef Orgonáš
    Autor Kováč Kristián
    Ďalší autori Orgonáš Jozef (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2017. - 34 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra896550

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce928.4 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.