Počet záznamov: 1  

Medzinárodná komunikačná stratégia firiem (s aplikáciou na špecifiká konkrétnej firmy- firiem)

  1. Názov Medzinárodná komunikačná stratégia firiem (s aplikáciou na špecifiká konkrétnej firmy- firiem) : bakalárska práca
    Autorské údajeJaroslava Jurkovičová, školiteľ: Otília Zorkóciová
    Autor Jurkovičová Jaroslava
    Ďalší autori Zorkóciová Otília (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2017. - 61 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra896326

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce591 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.