Počet záznamov: 1  

Návrh efektívneho medzinárodného marketingového mixu vybranej potravinárskej firmy na japonskom trhu

  1. Názov Návrh efektívneho medzinárodného marketingového mixu vybranej potravinárskej firmy na japonskom trhu : bakalárska práca
    Autorské údajeMarcela Hodosyová, školiteľ: Hana Petríková
    Autor Hodosyová Marcela
    Ďalší autori Petríková Hana (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2017. - 64 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra896321

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.