Počet záznamov: 1  

Kultúrne odlišnosti ako determinant adaptácie jednotlivých politík medzinárodného marketingového mixu

  1. Názov Kultúrne odlišnosti ako determinant adaptácie jednotlivých politík medzinárodného marketingového mixu : bakalárska práca
    Autorské údajeAdela Kľúčiková, školiteľ: Hana Petríková
    Autor Kľúčiková Adela
    Ďalší autori Petríková Hana (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2017. - 72 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra896329

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce598.4 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.