Počet záznamov: 1  

Vnímanie dizajnu produktu ako podstatného faktora v nákupnom rozhodovaní

  1. Názov Vnímanie dizajnu produktu ako podstatného faktora v nákupnom rozhodovaní : bakalárska práca
    Autorské údajeSimona Mikulíčková, školiteľ: Henrich Drábik
    Autor Mikulíčková Simona
    Ďalší autori Drábik Henrich (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2017. - 54 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra896506

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.5 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.