Počet záznamov: 1
Vnímanie dizajnu produktu ako podstatného faktora v nákupnom rozhodovaní
Názov Vnímanie dizajnu produktu ako podstatného faktora v nákupnom rozhodovaní : bakalárska práca Autorské údaje Simona Mikulíčková, školiteľ: Henrich Drábik Autor Mikulíčková Simona Ďalší autori Drábik Henrich (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2017. - 54 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 896506
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.5 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1