Počet záznamov: 1  

Marketingové stratégie pre tzv. spodok pyramídy

  1. Názov Marketingové stratégie pre tzv. spodok pyramídy : bakalárska práca
    Autorské údajeNikola Paulínyová, školiteľ: Simona Škorvagová
    Autor Paulínyová Nikola
    Ďalší autori Škorvagová Simona (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2017. - 45 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra896343

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce979.3 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.