Počet záznamov: 1  

Product placement v digitálnej ére

  1. Názov Product placement v digitálnej ére : bakalárska práca
    Autorské údajeLucia Borárosová, školiteľ: Janka Pásztorová
    Autor Borárosová Lucia
    Ďalší autori Pásztorová Janka (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2017. - 49 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra896311

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce834 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.