Počet záznamov: 1  

Virálny marketing ako nástroj ovplyvňujúci spotrebiteľské správanie mladých ľudí

  1. Názov Virálny marketing ako nástroj ovplyvňujúci spotrebiteľské správanie mladých ľudí : bakalárska práca
    Autorské údajeJana Krotká, školiteľ: Tomáš Ružička
    Autor Krotká Jana
    Ďalší autori Ružička Tomáš (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2017. - 56 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra896499

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce860.3 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.