Počet záznamov: 1
Virálny marketing ako nástroj ovplyvňujúci spotrebiteľské správanie mladých ľudí
Názov Virálny marketing ako nástroj ovplyvňujúci spotrebiteľské správanie mladých ľudí : bakalárska práca Autorské údaje Jana Krotká, školiteľ: Tomáš Ružička Autor Krotká Jana Ďalší autori Ružička Tomáš (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2017. - 56 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 896499
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 860.3 KB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1