Počet záznamov: 1  

Úspešné uplatňovanie medzinárodnej marketingovej stratégie firiem (na príklade start-up firmy, firiem)

  1. Názov Úspešné uplatňovanie medzinárodnej marketingovej stratégie firiem (na príklade start-up firmy, firiem) : bakalárska práca
    Autorské údajeKristína Puškášová, školiteľ: Otília Zorkóciová
    Autor Puškášová Kristína
    Ďalší autori Zorkóciová Otília (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2017. - 78 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra896346

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha346.1 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.3 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.