Počet záznamov: 1
Medzinárodná marketingová stratégia vybranej automobilovej spoločnosti
Názov Medzinárodná marketingová stratégia vybranej automobilovej spoločnosti : bakalárska práca Autorské údaje Alexandra Gombitová, školiteľ: Janka Pásztorová Autor Gombitová Alexandra Ďalší autori Pásztorová Janka (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu Vydavateľské údaje Bratislava, 2017. - 51 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 896320
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.3 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1