Počet záznamov: 1  

Využitie prostriedkov informačno-komunikačných technológií v marketingu a reklame

  1. Názov Využitie prostriedkov informačno-komunikačných technológií v marketingu a reklame : bakalárska práca
    Autorské údajePatrik Vychlopen, školiteľ: Marian Poláček
    Autor Vychlopen Patrik
    Ďalší autori Poláček Marian (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra informatiky obchodných firiem
    Vydavateľské údajeBratislava, 2017. - 50 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra896808

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce967.7 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.