Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia pre kaviareň spojenú s kníhkupectvom

  1. Názov Marketingová stratégia pre kaviareň spojenú s kníhkupectvom : bakalárska práca
    Autorské údajeAdela Svatená, školiteľ: Katarína Chomová
    Autor Svatená Adela
    Ďalší autori Chomová Katarína (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2017. - 53 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra896523

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.6 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.