Počet záznamov: 1
Obsahový marketing – efektívny marketingový nástroj v podnikaní na internete
Názov Obsahový marketing – efektívny marketingový nástroj v podnikaní na internete : bakalárska práca Autorské údaje Matúš Džurňák, školiteľ: Magdaléna Cárachová Autor Džurňák Matúš Ďalší autori Cárachová Magdaléna (Školiteľ (konzultant)) EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI Korporácia Fakulta hospodárskej informatiky EU . Katedra aplikovanej informatiky Vydavateľské údaje Bratislava, 2017. - 42 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 900785
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 538.7 KB verejne dostupné kniha
Počet záznamov: 1