Počet záznamov: 1  

Využívanie vybraných nástrojov na analýzu konkurencie v MSP na Slovensku

  1. Názov Využívanie vybraných nástrojov na analýzu konkurencie v MSP na Slovensku
    Autorské údajeKatarína Zimermanová, Lucia Bartková
    Autor Zimermanová Katarína
    Spoluautori Bartková Lucia
    Zdrojový dokument Posolstvo Jána Pavla II. 2016 : „súčasné výzvy a trendy v...“ : zborník z [9.] medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v dňoch 21. – 22. apríla 2016 v Poprade. S. 386-395 CD-ROM. - Ružomberok : VERBUM - vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku, 2016 / Lisnik Anton ; Greňová Katarína ; Mihalčová Bohuslava ; Bílý Jiří ; Posolstvo Jána Pavla II. 2016 : „súčasné výzvy a trendy v...“ Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-561-0369-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá podnik * prostredie podnikové * konkurencia * marketing * nástroje marketingové * analýzy * informácie
    AnotáciaMarketingová analýza vnútorného a vonkajšieho prostredia podniku. Vybrané nástroje analýzy na skúmanie základných oblastí marketingového spravodajstva. Porovnávanie sa podniku s konkurentmi pre správnu konkurenčnú stratégiu. Výskum využívania vybraných nástrojov analýzy konkurencie v MSP na Slovensku. Z výskumu vyplýva, že podniky na realizovanie analýz využívajú v prevažnej miere outsourcing.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.