Počet záznamov: 1  

Building customer loyalty

  1. Názov Building customer loyalty . Chapt. 1
    Preklad názvuBudovanie zákazníckej lojality
    Autorské údajeIrina Ivanovna Skorobogatykh, Natalia Ivanovna Ivashkova, Oľga Saginova Vitalievna, Ľudmila Lipková
    Autor Skorobogatykh Irina Ivanovna
    Spoluautori Ivashkova Natalia Ivanovna
    Saginova Oľga Vitalievna
    Lipková Ľudmila EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    Zdrojový dokument Loyalty programs: monobrand, co-brand, coalition : monograph. Pp. 5-24 [2,80 AH]. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4372-9
    Druh dokumenturozpis článkov z kníh
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCKapitoly v odborných monografiách vydané v domácich vydavateľstvách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00245-001, kópia titul. strany

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.