Počet záznamov: 1  

Riadenie vzťahov so zákazníkmi pomáha vytvárať vyššiu hodnotu pre zákazníkov v podmienkach udržateľného rozvoja

  1. Názov Riadenie vzťahov so zákazníkmi pomáha vytvárať vyššiu hodnotu pre zákazníkov v podmienkach udržateľného rozvoja
    Súbežný názovCustomer relationship management helps to create mre value for customers in terms os sustainable development
    Autorské údajeViera Čihovská
    Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Prístupy k obchodným modelom v kontexte udržateľného rozvoja : vedecké state : VEGA 1/0282/15. S. 21-33. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Kita Pavol ; Szarková Miroslava ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4393-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing vzťahový * riadenie vzťahov so zákazníkmi * stratégia marketingová * hodnota pridaná * lojálnosť zákazníkov
    AnotáciaPodstata a význam vzťahového marketingu a riadenia vzťahov so zákazníkmi na základe analýzy a skúmania zákazníckeho správania, ako základného metodického rámca riadenia hodnoty zákazníckej základne v podmienkach podnikovej praxe.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00264-003, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti4.2 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.