Počet záznamov: 1
Riadenie vzťahov so zákazníkmi pomáha vytvárať vyššiu hodnotu pre zákazníkov v podmienkach udržateľného rozvoja
Názov Riadenie vzťahov so zákazníkmi pomáha vytvárať vyššiu hodnotu pre zákazníkov v podmienkach udržateľného rozvoja Súbežný názov Customer relationship management helps to create mre value for customers in terms os sustainable development Autorské údaje Viera Čihovská Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Prístupy k obchodným modelom v kontexte udržateľného rozvoja : vedecké state : VEGA 1/0282/15. S. 21-33. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Kita Pavol ; Szarková Miroslava ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4393-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing vzťahový * riadenie vzťahov so zákazníkmi * stratégia marketingová * hodnota pridaná * lojálnosť zákazníkov Anotácia Podstata a význam vzťahového marketingu a riadenia vzťahov so zákazníkmi na základe analýzy a skúmania zákazníckeho správania, ako základného metodického rámca riadenia hodnoty zákazníckej základne v podmienkach podnikovej praxe. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00264-003, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 4.2 MB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1