Počet záznamov: 1  

Sponzoring ako nástroj budovania imidžu podniku a spoločensky zodpovedného podnikania

  1. Názov Sponzoring ako nástroj budovania imidžu podniku a spoločensky zodpovedného podnikania
    Súbežný názovSponsoring as tool of image building and social corporate responsibility
    Autorské údajeMiroslava Loydlová
    Autor Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Prístupy k obchodným modelom v kontexte udržateľného rozvoja : vedecké state : VEGA 1/0282/15. S. 35-43. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Kita Pavol ; Szarková Miroslava ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4393-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * mix komunikačný * vzťahy s verejnosťou * podnikanie zodpovedné * sponzorovanie
    AnotáciaSponzoring je etablovaný nástroj marketingovej komunikácie, ktorý našiel významné uplatnenie už aj na Slovensku. Sponzoring – definícia, pojem, funkcie, ciele sponzorstva. Hlavné rozdiely medzi darcovstvom a sponzorstvom. Postavenie sponzoringu v komunikačnom mixe.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00264-004, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti2.5 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.